BİLGİ |
|
PÇ-1 |
Pazarlama alanı ile ilgili temel düzeyde güncel, kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur. |
PÇ-2 |
İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi olur. |
PÇ-3 |
Ürün ve marka yönetiminin temel kavramlarını açıklar. |
PÇ-4 |
Pazarlama iletişimi kapsamında halkla ilişkiler ve reklam uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur. |
PÇ-5 |
Müşteri ilişkileri yönetimi konularında bilgi sahibidir. |
PÇ-6 |
Girişimcilik ve inovasyon konularında bilgi sahibidir. |
BECERİ |
|
PÇ-7 |
Pazarlama alanı ile ilgili güncel gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır. |
PÇ-8 |
Mesleki alanda temel bilişim teknolojilerini etkin kullanır. |
PÇ-9 |
Pazarlama alanı ile ilgili problemleri ve konuları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahiptir. |
PÇ-10 |
Dijital pazarlama, perakende yönetimi ve satış tekniklerini açıklar ve uygular. |
PÇ-11 |
Uluslararası pazarlama ve dış ticaret tekniklerini açıklar ve uygular. |
YETKİNLİK |
PÇ-12 |
Pazarlama alanı ile ilgili edindiği bilgi, beceri ve düşüncelerini ilgililere yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin biçimde sunar, kendini anlaşılır biçimde ifade eder. |
PÇ-13 |
Pazarlama stratejilerini oluşturur ve süreçleri yönetir. |
PÇ-14 |
Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır, etkin ve disiplinli çalışır. |
PÇ-15 |
Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir. |
PÇ-16 |
Pazarlama alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir. |
PÇ-17 |
Bir yabancı dili kullanarak bilgiler ile yenilikleri takip eder ve temel düzeyde iletişim kurabilir. |