×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
Program Çıktıları
Program Çıktıları

Pazarlama Program çıktıları, program eğitim amaçlarına ve TYYÇ ve MEDEK Program çıktılarını da kapsayacak şekilde iç ve dış paydaş görüşleri de alınarak belirlenmiştir. Yapılan iç ve dış paydaş toplantısında alınan görüşler doğrultusunda Pazarlama Program Çıktıları aşağıdaki gibi tanımlanmıştır:

BİLGİ

PÇ-1

Pazarlama alanı ile ilgili temel düzeyde güncel, kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur.

PÇ-2

İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi olur.

PÇ-3

Ürün ve marka yönetiminin temel kavramlarını açıklar.

PÇ-4

Pazarlama iletişimi kapsamında halkla ilişkiler ve reklam uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur.

PÇ-5

Müşteri ilişkileri yönetimi konularında bilgi sahibidir.

PÇ-6

Girişimcilik ve inovasyon konularında bilgi sahibidir.

BECERİ

PÇ-7

Pazarlama alanı ile ilgili güncel gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır.

PÇ-8

Mesleki alanda temel bilişim teknolojilerini etkin kullanır.

PÇ-9

Pazarlama alanı ile ilgili problemleri ve konuları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahiptir.

PÇ-10

Dijital pazarlama, perakende yönetimi ve satış tekniklerini açıklar ve uygular.

PÇ-11

Uluslararası pazarlama ve dış ticaret tekniklerini açıklar ve uygular.

YETKİNLİK

PÇ-12

Pazarlama alanı ile ilgili edindiği bilgi, beceri ve düşüncelerini ilgililere yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin biçimde sunar, kendini anlaşılır biçimde ifade eder.

PÇ-13

Pazarlama stratejilerini oluşturur ve süreçleri yönetir.

PÇ-14

Pazarlama alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır, etkin ve disiplinli çalışır.

PÇ-15

Kariyer yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir.

PÇ-16

Pazarlama alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahiptir.

PÇ-17

Bir yabancı dili kullanarak bilgiler ile yenilikleri takip eder ve temel düzeyde iletişim kurabilir.