Program Hedefleri:
1- Pazarlama alanı ile ilgili temel kavramlar ve teoriler hakkkında bilgi birikimi oluşturmak.
2- Mesleğinin temel becerilerine sahip olmanın yanı sıra geleceğin girişimcilerini yetiştirmek.
3- Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla müşterilerle etkin illetişim kurarak satış sürecini yüretebilen bireyler yetiştirmek.
4- Marka yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi gibi konularda bilgi birikimi geliştirmek.
5- Pazarlama iletişimi kapsamında halkla ilişkiler, satış geliştirme, reklamcılık gibi tutundurma faaliyetlerini uygulama konusunda aktif rol oynayabilecek bireyler yetiştirmek.
6- Uluslararası pazarlarda hedef kitle belirleme ve belirlediği hedef kitleye dış ticaret tekniklerini kullanarak ulaşma konusunda bilgi kazandırmak.
7- Günümüze uygun dijital pazarlama metodlarını bilen ve uygulayabilen bireyler yetiştirmek.
8- Pazarlama araştırması adına verilerin toplanması, analiz edilmesi ve yorumlanması adımlarını etik kurallara uygun olarak gerçekleştirebilecek bilgi birikimini oluşturmak.